Müşterilerimizin şikâyetleri / itirazları, müşteri odaklı çalışan bir işletme olarak tüm çalışanlarımız tarafından çok önemli bir konu olarak değerlendirilmekte ve öncelikli olarak derhal ele alınarak çözüm yolları araştırılmaktadır. Amacımız müşteri memnuniyetini sürekli hale getirebilmektir. Bu nedenle müşterilerimizin şikâyet / itiraz ettikleri konular, sistemimizin içinde sorgulanmakta, aynı sonuçların tekrar etmemesi için de düzeltici faaliyetler uygulanmaktadır.
Dokümante edilmiş ve sürdürülmekte olan Müşteri İlişkileri Prosesi hem müşteri memnuniyetinin ölçümü hem de müşterilerimizden gelebilecek şikâyetlerin, itirazların değerlendirilmesi ile ilgili uyguladığımız metodun detaylarını vermektedir. Şikayetler ve itirazlar ile ilgili olarak proses gereği izlenen tüm aşamalarda alınan kararlardan kuruluşumuz ve ilgili yöneticiler sorumludur. Şikâyet / itirazlara ilişkin mümkün oldukça aynı gün içerisinde geri dönüş yapılması sağlanmakta ve her aşamada şikâyete ilişkin son durum bilgisi müşterilerimiz ile paylaşılmaktadır. Şikâyetler ve itirazlarda alınmakta olan kararların hiçbir koşulda ayrımcı faaliyetlere sebep vermemesi için tüm yönleriyle olaylar ele alınmaktadır ve kararlar uygulanan faaliyetlerde sorumlu olmayan diğer yöneticilerce tekrar değerlendirmeye alınarak sonuçlandırılmakta ve müşteriye geri bildirimde bulunulmaktadır.
Gerçekleştirmekte olduğumuz tüm çalışmalardan elde ettiğimiz bilgiler ışığında, olumsuzluklarımızı giderecek önlemler alınmakta ve izlenmektedir.
Müşterilerimizin hizmetlerimizle ilgili bir sorunla karşılaşmamaları için gayret göstersek de bu konuda oluşabilecek şikayet ve itiraz aşamalarının nasıl gerçekleştirilebileceği ile tarafımızca başvuruların nasıl ele alınacağının detayları altta verilen Müşteri Şikayet ve İtiraz Talimatında bulunmaktadır.
MÜŞTERİ ŞİKAYET İTİRAZ TALİMATI
MÜŞTERİ ŞİKAYET İTİRAZ FORMU
Bizlere iletişim bilgilerimizden hızlı şekilde ulaşabilirsiniz.